Ciència entre tots

El dissabte 4 de maig de 2019 al matí va tenir lloc la sisena edició de Ciència entre tots, una fira de la ciència protagonitzada bàsicament per alumnat de secundària de diferents instituts de les comarques gironines i adreçada a tota la ciutadania.

Els alumnes de física de 1BAT del Xifra juntament amb el seu professor Xavier Muñoz vam presentar un seguit d’activitats, entre les quals, el pont de Leonardo.

Sens dubte l’alumnat va ser realment el protagonista d’aquesta experiència!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>