Els alumnes de 1r d’ESO pugen als Sants Metges.

El passat 19 de febrer, els alumnes de 1r d’ESO van fer una caminada per poder visitar l’església de Sant Julià de Ramis, el congost del Ter, el cau de les Goges i pujar a la muntanya dels Sants Metges.  Varen visitar l’església, diferents jaciments i la vil·la romana de Sarrià de Ter.

Van gaudir de la natura i van visitar molts llocs d’interès científic i patrimonial.

Des d’aquí agrair la col·laboració i ajuda d’en Pere Pujolràs, regidor d’educació, cultura i turisme de l’ajuntament de Sant Julià de Ramis.

La sortida va ser tot un èxit.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>