ELS NOSTRES ALUMNES DE BATXIBAC ASSISTEIXEN A LA II ÈME JOURNÉE BATXIBAC

Avui 29 de novembre els alumnes de 2n curs de batxibac del Xifra hem assistit a la II ème journée Batxibac a la Universitat de Barcelona. On hem pogut gaudir de dues xerrades de les obres literaries obligatòries de les que ens haurem d’examinar al mes de maig a les proves externes.
Les ponents ens han brindat un viatge iniciàtic sobre Vendredi ou les limbes du Pacifique de Michel Tournier i Mon voyage en Amérique et Le retour de Blaise Cendrars.
Ha estat un matí molt ben aprofitat i fins hi tot ens han donat un diploma acreditatiu pel nostre curriculum.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>