ESO: LA CURSA CONTRA LA FAM.

Tots els alumnes de l’ESO de IES Narcís Xifra participaran el proper 19 de maig a la “Cursa contra la fam”.  Aquesta activitat, es realitzarà en tres etapes.  La primera, abans de la cursa, els alumnes de 1r i 2n d’ESO han rebut una xerrada de sensibilització per part de  membres d’Acció contra la Fam. Dins d’aquesta etapa els alumnes s’han de fixar un objectiu en quant al nombre de voltes que faran a un circuït que es farà el dia 19 de maig, per cada volta realitzada, cadascun dels seus  patrocinadors donarà una petita quantitat de diners.

La Segona etapa consistirà en recórrer la distància més gran possible el dia de la cursa.

La tercera i última etapa consistirà en calcular els donatius que s’han aconseguit i lliurar-los al tutor, finalment tots aquest diners es faran arribar a la campanya que porta a terme “Acció contra la fam”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>