Experimenta la mobilitat elèctrica

En el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat l’alumnat de 4t d’ESO ha participat en un taller desenvolupat per l’Institut Català de l’Energia. L’alumnat ha pogut observar els principis científics i tecnològics en què es basa el vehicle elèctric. Ha observat  les emissions locals de gas C02 i la contaminació acústica en els sistemes de propulsió tèrmic i elèctric, l’energia tèrmica, la gestió de càrrega i les seves aplicacions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>