Grans resultats al Concurs de Joves Talents de Perruqueria

El passat dia 27/03/23 l’alumna de 2n curs del CFGM de Perruqueria i Cosmètica Capil·lar Victoria Sciacca va obtenir el 1er Premi en el concurs Joves Talents  en l’apartat de perruqueria femenina. El concurs l’organitzava la Federació Catalana de Perruqueria i Bellesa.

Així mateix, altres alumnes del cicles formatius de GM i GS de Perruqueria i Cosmètica capil·lar varen quedar entre els primers llocs:

5è Premi Jove Talent en Perruqueria Femenina Wiktoria Chrobak

7è Premi Jove Talent en Perruqueria Femenina Berta Batlle

5è Premi Jove talent en Estilisme Masculí Jack Kandem

5è Premi Jove talent en Estilisme Masculí Bessy Nelcke

Aquest concurs anava adreçat a joves d’entre 18 i 30 anys i que volguessin  consolidar-se com a perruquers o esteticistes. Dins l’àmbit de la perruqueria,  els aspirants podien presentar-se en dues categories, perruqueria femenina o estilisme masculí.

Felicitats per la feina feta!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>