INTERCANVI 1r DE BATXIBAC

Des del divendres 16 de març, els nostres alumnes de 1r de batxibac estan realitzant un intercanvi a Rumilly a l’Alta Savoia.

Durant aquests dies visiten: Ginebra, Annecy, Lyon i Chambéry.

També han pogut anar a classes amb els seus companys i gaudir de la gastronomia savoiarda i de moltes activitats amb les famílies d’acollida.

És el tercer any que el nostre institut realitza un intercanvi amb el centre Démotz de Rumilly.

Els alumnes  francesos ens vam visitar del 16 al 22 de desembre.

Els professors estan molt satisfets de tot el que han après.  És una estada en què els alumnes milloren l’expressió oral i viuen una realitat diferent a la seva.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>