Proves Cangur al Xifra

El dijous, 21 de març, tots els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO varen participar a la Prova Cangur 2019. Aquesta activitat individual es va portar a terme a l’aula.

És una prova tipus test d’hora i quart de durada en la que cada alumnes resol 30 problemes de matemàtiques del seu nivell.Per resoldre’ls es requereix trobar un bon raonament i estratègia. En aquesta prova uns grans coneixements de matemàtiques no són tan importants.

Aquesta activitat es fa conjuntament a tot Europa el mateix dia i a la mateixa hora. Vàrem treballar prèviament a l’aula aquests tipus de problemes per tal que els alumnes s’hi sentissin més còmodes.

Segur que per molts d’ells ha estat una experiència enriquidora i engrescadora. Si voleu posar-vos a prova o informar-vos-en, podeu consultar la web cangur.org, Us animem a fer-ho!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>