Sessió regional del Jove Parlament Europeu (EYP)

Un altre any els alumnes de 4t d’ESO i 1r de batxillerat han participat a la sessió regional del Jove Parlament Europeu que ha tingut lloc aquest passat cap de setmana i que ha durat tres dies.

Hi han participat 4 alumnes: Jana Torrentà, Mark Aguilera, Anna Ferrer i Noemí Rodríguez. Han sigut tres dies intensos de teambuilding (divendres), debats i  escriptura de resolutions (dissabte) i la defensa i atac de les mateixes (diumenge).

És una ocasió perfecta per millorar el seu nivell d’anglès, de fer nous amics i conèixer noves tècniques de debat.

Esperem que el proper any hi puguin participar més alumnes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>