SORTEIG DE LA PANERA DELS ALUMNES DE 4t D’ESO I 1r DE BATXILLERAT

Dimarts 19 de desembre es va fer el sorteig de la panera exposada a consergeria del centre. Els alumnes de quart d’ESO i els de primer de batxillerat venien llumenetes pels respectius viatges: uns a Dublin (4t d’ESO) i els altres pels intercanvis amb Rumilly, Haute Savoie (França) i Willich (Alemania).

El número guanyador va ser el 1169, venut per l’alumna Judit Roch.  A la foto podeu veure el moment que recull la panera per dur-la a l’afortunada, una amiga de la família.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>