Sortida Alumnat Aula Acollida

CIUTADANS DE GIRONA , CIUTADANS DEL MÓN

Els alumnes de l’aula d’acollida van assistir a la trobada que realitza cada any l’ajuntament de Girona per donar la benvinguda als nois i noies que han arribat a la ciutat en els darrers mesos.

Tots els alumnes d’aula d’acollida van presentar els seus centres i van fer un intercanvi d’impressions i sentiments sobre la nova ciutat que els acull. Posteriorment, es van realitzar diferents visites als espais més representatius de la ciutat.

L'adreça electrònica no es publicarà.