Sortida del alumnes del CFGS de Laboratori Clínic

Aquest dijous, els alumnes de 1er de CFGS de Laboratori Clínic i Biomèdic van poder visitar el Laboratori de Referència de Catalunya situat al Prat de Llobregat.
Va ser una sortida molt profitosa, on van poder comprovar de primera mà quines tasques es realitzen en les diferents seccions del laboratori i tot el recorregut que segueixen les mostres dins del mateix. Als alumnes els va agradar molt, sobretot la secció de Microbiologia on els van permetre iniciar-se en fer sembres en diversos medis de cultiu.
Per completar el dia, van acabar visitar l'exposició Human Bodies al recinte Les Arenes de Barcelona. També va ser molt interessant i recomanable per a tots aquells cicles formatius que cursen el mòdul d'Anatomia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>