TALLER PRÀCTIC DE SÍNTESI DE NOUS MEDICAMENTS PER AL TRACTAMENT DEL PARKINSON AL COSMOCAIXA

Els alumnes de 1r de Batxillerat de Biomedicina i Biologia han reproduït l’experimentació, que es porta a terme en un laboratori del Parc Científic de Barcelona, per sintetitzar nous medicaments per al tractament del Parkinson. L’alumnat ha efectuat una reacció química, han aïllat el producte obtingut i han caracteritzat la seva puresa mitjançant la tècnica de cromatografia en capa fina. Ha estat una gran experiència per als nostres alumnes!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>