Tallers i xerrades a 1r d’Higiene Bucodental

Durant aquest primer trimestre, l’alumnat de primer d’Higiene Bucodental ha assistit al taller de comunicació i expressió, organitzat per les Aules d’Emprenedoria i portat a terme pel Galliner. La comunicació és un element clau pel seu perfil d’educadors, que cal treballar.

També els va visitar en Carlos Rodríguez, exalumne del cicle, amb una xerrada debat que responia a la qüestió “Què és ser higienista?”. Res millor que parlar amb algú que s’hi dedica i que ha fet el camí que, tot just ara, ells inicien.

També Jorge Osorio i Sonia Castelló representants d’Oral-B i Dentaid, respectivament, han passat per les aules donant a conèixer els avenços en els seus productes físics i químics, millorant la prevenció de les patologies bucodentals.

Des de l’equip docent, agraïm la presència de tots els ponents!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>