PRÀCTIQUES DE TREBALLS ELÈCTRICS EN ALÇADA

L’alumnat de 2n de grau mitjà d’Instal·lacions Electriques i Automàtiques ha visitat el camp de pràctiques de treballs elèctrics en alçada, a l’Institut de Santa Coloma de Farners.

En aquesta sortida, l’alumnat ha pogut practicar les tècniques per pujar a pals de fusta i de formigó, de mitja i baixa tensió, així com conèixer els elements de seguretat associats a la professió. També ha après a utilitzar el tirvit (eina per tensar els cables), a connectar a terra les línies elèctriques, a canviar un fusible amb una perxa i a utilitzar l’escala en aquest àmbit.

Ha estat molt interessant l’intercanvi pedagògic, ja que l’alumnat de Santa Coloma de Farners ens ha explicat i ajudat en tot moment a realitzar les diferents tasques.

Moltes gràcies a la gent de l’institut de  Santa Coloma de Farners.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>