VISITA AL CIRCUÏT DE MONTMELÓ

El dia nou de març els alumnes del cicle d’electricitat i d’electromecànica vam anar amb autocar al circuit de Montmeló.

Un cop allà ens van repartir les entrades i ens van portar al la tribuna principal on vam sentir el nou brogit dels fórmula 1. Segons ens van comentar, actualment els automòbils de fórmula 1 són híbrids, motor de sis cilindres i els sistema ERS que és una evolució del sistema KERS d’emmagatzematge d’energia elèctrica, que alliberen en els avançaments i acceleracions. Abans duien un motor de vuit cilindres que feia tant de soroll que calia protegir-se les orelles.

Vam estar una bona estona a la tribuna principal. Després vam passar per un túnel per sota del circuit per poder accedir a l’enorme terrassa que hi ha just davant de la tribuna principal, que per una banda és sobre del boxes i per l’altra dóna al paddock, que és on alguns alumnes privilegiats van poder-se fer alguna selfie amb alguns dels pilots que aquell dia entrenaven i que fan vida darrera els boxes. Per poder accedir al paddock vam necessitar una segona tarja penjada del coll i dividir-nos en torns i en grups petits. Finalment quan tots ens hi vam haver ben passejat, ens van acompanyar a una altra tribuna on es podien veure tres o quatre revolts i no només la recta de tribuna.

Tot plegat va ser una sortida agradable i interessant, i val a dir que tothom, des dels alumnes fins als professors, vam gaudir de la visita.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>