Visita empresa – Batxillerat

El darrer dilluns 29 de novembre els estudiants de 1r de Batxillerat, en la matèria d’Economia d’Empresa, van fer una visita a l’empresa Armacell situada a Esclanyà al costat de Palafrugell.

Va ser una visita molt interessant i enriquidora, ja que els alumnes van poder veure de primera mà una multinacional en funcionament i comprovar, d’una manera més pràctica, molt conceptes treballats a classe. Va ser una visita molt interessant i enriquidora, ja que els alumnes van poder veure de primera mà una multinacional en funcionament i comprovar, d’una manera més pràctica, molt conceptes treballats a classe.

Agraïm l’ajuda rebuda des de la FOEG per fer possible aquesta sortida i a tot l’equip d’Armacell pel seu temps i l’atenció rebuda. Moltes gràcies a tothom.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>