Visitem TV3

Els alumnes de 1r de batxillerat de Comunicació Audiovisual i Creació Literària van visitar els estudis de Televisió de Catalunya. Van poder veure com és un plató virtualitzat, com funciona una sala de control de realització, quantes càmeres poden funcionar alhora en un directe, com es prepara un telenotícies, com és una unitat mòbil, on es desen tots els decorats dels programes, entre moltes altres coses. A més, van poder accedir als espais de treball on els professionals de Televisió de Catalunya fan possible, cada dia, la programació de servei públic de la nostra televisió.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>