XERRADA “TREBALLEM VALORS AMB ELS CÒMICS” PELS ALUMNES DE 2n D’ESO

Durant el mes de febrer els alumnes de 2n d’ESO han visitat la Biblioteca Just Maria Casero per participar en una xerrada-taller amb el nom de “Treballem valors amb els còmics. Bullying a les escoles i instituts”

La xerrada va començar explicant breument la història del còmic des dels seus inicis fins a l’actualitat, des dels sumeris i egipcis fins als herois, còmic social i manga actuals. Evolució de la historieta.

Després es van presentar diferents còmics que tenien com a tema principal el bullying i conflictes als instituts. Així com altres còmics que tenen com a escenari principal l’institut. Així es pretén propiciar el diàleg i les reflexions.

Amb aquesta activitat es volen treballar els valors de tolerància, solidaritat, igualtat de gènere.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>