Estada a Dublin de l’alumnat de 2SHB. PILE

L’alumnat de segon d’higiene bucodental van anar de viatge a Dublin del 12 al 16 de Febrer, gràcies al programa PILE. El viatge va permetre millorar el seu domini i comprensió de la llengua anglesa, visitar els principals llocs emblemàtics de la ciutat i conèixer de primera mà la cultura Irlandesa. També van poder conèixer les instal·lacions i el funcionament de l’escola de ciències dentals (School of Dental Science), que forma part del Trinity College i on s’agrupen tots els estudis professionals i universitaris relacionats amb la odontologia.

Va ser un gran viatge! Gràcies a totes i tots!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>