Musicoteràpia

Dins la UF2 del Mòdul de massatge que correspon a les tècniques associades al massatge, les alumnes del CFGS d’Estètica Integral i Benestar han fet un taller de Musicoteràpia i sonoteràpia. La sessió l’han fet a l’auditori del centre cívic de Pont Major.
En aquesta activitat… Llegeix més»

MICROPIGMENTACIÓ

En el mòdul de
Les alumnes d’Estètica integral i benestar dissenyant maquillatges correctius en el mòdul de Micropigmentació. Practiquen en plantilles per a la simulació de la tècnica: Estudi de visagisme, pigmentologia, utilització de diferents manipulacions de la tècnica i desenvolupament dles habilitats personals de… Llegeix més»

PORTES OBERTES DE MASSATGE

Aquesta setmana estem gaudint de les portes obertes de massatge. Les alumnes d’Estètica integral i benestar ens ofereixen tractaments de relaxació mitjançant quiromassatge acompanyat de pedres calentes, canyes de bambú, pindes o cargols de mar.

PINDES PER A MASSATGE

Elaboració de pindes per al massatge dins de tècniques innovadores. Les alumnes preparen el material del contingut de les pindes, així com l’espai de treball amb ecoespelmes, també elaborades per elles mateixes, segons la seva creativitat.

FITOAROMATERÀPIA CIENTÍFICA: terpenic labs.

La marca cosmètica terpenic labs ha presentat la seva línia de productes facials, amb demostració inclosa. Les alumnes d’Estètica integral i benestar, dins del mòdul de massatge, han pogut fer preguntes a la formadora i testar els cosmètics que ens han portat. Moltes gràcies @terpenic!

HIDROTERÀPIA

Les alumnes d’Estètica integral i benestar estan duent a terme, durant el mes d’abril, les pràctiques d’Hidroteràpia al Balneari Vichy Catalan. Aprenen l’execució de les tècniques i alhora n’experimenten els seus beneficis.
Dutxa vichy  (màxima relaxació), doll a alta pressió (massatge descontracturant), sauna (sudoració abundant), pediluvis… Llegeix més»

VISITA A FLUIDRA (CERVERA)

Aquesta setmana, alumnes de 2n d’Automatització i robòtica industrial i de 2n d’Estètica integral i benestar han fet una visita a la fàbrica de Fluidra a Cervera. Aquests alumnes treballen en un projecte interdisciplinar amb l’objectiu d’innovar en les piscines del futur, en el marc… Llegeix més»