INTERCANVI ETWINNING AMB FRANÇA

Dijous 22 de març, l’alumnat de primer dels cicles de grau mitjà d’Instal·lacions Elèctriques i de Manteniment Electromecànic han participat en una videoconferència amb els alumnes de l’institut francès d’Andrézieux-Bouthéon, en el marc d’un projecte d’intercanvi cultural, lingüístic i de coneixements a través de la… Llegeix més»

MOBILITY.XIFRA

Dins el Projecte europeu Erasmus+ “Together in Europe” alumnes del nostre centre aniran a Bèlgica (Mons) a fer les pràctiques. Nosaltres hem rebut a 8 Tècnics elèctrics-mecànics belgues de l’Académie des Métiers de Mons a l’Institut. Han visitat les nostres instal·lacions i estant  fent pràctiques a empreses gironines.

IMG-20160316-WA0000

Les empreses que han acollit alumnes Belgues en pràctiques són:

EMPRESES

MOBILITY AL XIFRA CURES I AUXILIAR D’INFERMERIA

L’institut Narcís Xifra participa al projecte europeu Erasmus+ “Together in Europe”. Gràcies a això auxiliars d’infermeria del nostre centre aniran a Dinarmarca a fer les pràctiques a la primavera. Nosaltres hem rebut a auxiliars d’infermeria Daneses a l’institut.
Han visitat el nostre centre i han participat… Llegeix més»