ENGALANANT L’INSTITUT PER SANT JORDI

L’any 2016 es va commemorar el 700 aniversari de la mort de Ramon Llull. Llull i la seva obra esdevindrà el pretext a través del qual, els alumnes de  l’Institut Narcís Xifra de Girona, ens voldrem endinsar en el món medieval. Un món que, lluny de ser una etapa fosca, és ple de llums i creativitat.

Bestiaris, gàrgoles i espais místics amb perspectives impossibles seran el referent estètic que voldrem copsar en les nostres produccions.

Aquest any, aprofitant la diada de Sant Jordi, s’han exposat a l’institut tots els treballs realitzats.  Ha quedat tot ben bonic i interessant.

Moltes felicitats als alumnes que han participat i als professors del departament de visual i plàstica. Han fet una feina EXCEL·LENT.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>