EXPOJOVE 2018

Aquesta setmana les diferents famílies professionals de FP del Xifra hem anat a l’Expojove 2018 a explicar en què consisteixen els cicles que es poden cursar. Si encara no hi heu anat teniu temps fins aquesta tarda!!

VISITA AL SALÓ DE L’ENSENYAMENT (2018)

El passat 15 de març, els alumnes de mecatrònica varen anar al saló de l’ensenyament a Barcelona, per tal de col·laborar a l’estand de Automatització i robòtica industrial, i Mecatrònica industrial fent explicacions als visitants de què constaven aquests ensenyaments. També varen aprofitar per conèixer… Llegeix més»

XERRADA EMPRESA IGUS A L’INSTITUT

Plastics for longer life
El passat 23 de novembre de 2017, el director comercial d’Igus Espanya, Antonio Reyes, va venir a la nostra escola a fer-nos una xerrada per informar-nos sobre les possibilitats del materials plàstics a la indústria.
Igus®, multinacional Alemanya, on produeix i realitza proves… Llegeix més»

EXPOJOVE

Els dies 5, 6 i 7 d’abril alumnes de CFGM i de CFGS han assistit a la l’Expojove mostrant activitats que desenvolupen als cicles formatius que estan cursant al nostre institut. També hi han assistit professors de formació professional per tal d’orientar als joves que… Llegeix més»

EL XIFRA A LA NEU

Avui uns 200 alumnes de Batxillerat, cicles formatiu de grau mitjà i superior i del PFI, han anat a l’Estació d’esquí de la Molina a esquiar, anar amb raquetes o a passar el dia a la neu.
A continuació algunes de les fotos que ens ha… Llegeix més»

VISITA A L’EMPRESA TAVIL

TAVIL com a líder tecnològic, ofereix les majors garanties per millorar els seus processos productius, reduïnt costos i augmentant de producció. La tecnologia dels equips TAVIL es basa en els sistemes multiformat amb canvi automàtic i oferint una agilitat i rapidesa d’adaptació als canvis continus… Llegeix més»