INTERCANVI ETWINNING AMB FRANÇA

Dijous 22 de març, l’alumnat de primer dels cicles de grau mitjà d’Instal·lacions Elèctriques i de Manteniment Electromecànic han participat en una videoconferència amb els alumnes de l’institut francès d’Andrézieux-Bouthéon, en el marc d’un projecte d’intercanvi cultural, lingüístic i de coneixements a través de la… Llegeix més»

II CONCURS D’AUTOMATISMES AL XIFRA

El dimecres 25 d’abril es va celebrar a l’Institut el 2n concurs d’automatismes del Xifra. Vam tenir 20 participants, tot un rècord!

El Jurat estava formar per professors del departament d’Electricitat i Electrònica, i Instal·lació i manteniment, i el Sr. Lluís Guixeras de l’empresa TECNO ELÈCTRIC de Girona (TEG).

Moltes gràcies a tots els participants i al Jurat!

EXPOJOVE 2018

Aquesta setmana les diferents famílies professionals de FP del Xifra hem anat a l’Expojove 2018 a explicar en què consisteixen els cicles que es poden cursar. Si encara no hi heu anat teniu temps fins aquesta tarda!!

VISITA AL SALÓ DE L’ENSENYAMENT (2018)

El passat 15 de març, els alumnes de mecatrònica varen anar al saló de l’ensenyament a Barcelona, per tal de col·laborar a l’estand de Automatització i robòtica industrial, i Mecatrònica industrial fent explicacions als visitants de què constaven aquests ensenyaments. També varen aprofitar per conèixer… Llegeix més»

XERRADA EMPRESA IGUS A L’INSTITUT

Plastics for longer life
El passat 23 de novembre de 2017, el director comercial d’Igus Espanya, Antonio Reyes, va venir a la nostra escola a fer-nos una xerrada per informar-nos sobre les possibilitats del materials plàstics a la indústria.
Igus®, multinacional Alemanya, on produeix i realitza proves… Llegeix més»

EXPOJOVE

Els dies 5, 6 i 7 d’abril alumnes de CFGM i de CFGS han assistit a la l’Expojove mostrant activitats que desenvolupen als cicles formatius que estan cursant al nostre institut. També hi han assistit professors de formació professional per tal d’orientar als joves que… Llegeix més»