EXPOJOVE

Els dies 5, 6 i 7 d’abril alumnes de CFGM i de CFGS han assistit a la l’Expojove mostrant activitats que desenvolupen als cicles formatius que estan cursant al nostre institut. També hi han assistit professors de formació professional per tal d’orientar als joves que… Llegeix més»

EL XIFRA A LA NEU

Avui uns 200 alumnes de Batxillerat, cicles formatiu de grau mitjà i superior i del PFI, han anat a l’Estació d’esquí de la Molina a esquiar, anar amb raquetes o a passar el dia a la neu.
A continuació algunes de les fotos que ens ha… Llegeix més»

MOBILITY.XIFRA

Dins el Projecte europeu Erasmus+ “Together in Europe” alumnes del nostre centre aniran a Bèlgica (Mons) a fer les pràctiques. Nosaltres hem rebut a 8 Tècnics elèctrics-mecànics belgues de l’Académie des Métiers de Mons a l’Institut. Han visitat les nostres instal·lacions i estant  fent pràctiques a empreses gironines.

IMG-20160316-WA0000

Les empreses que han acollit alumnes Belgues en pràctiques són:

EMPRESES