JORNADA EMPRENEDORIA I INNOVACIÓ 2018 (1a part)

El dimarts 16 de novembre es va organitzar a l’Institut Narcís Xifra i Masmitjà una Jornada d’Innovació i emprenedoria.

La primera part es va desenvolupar de 9 a 13h a càrrec d’en Jordi Puigdellívol de Sherpa.cat, que va realitzar un taller d’innovació amb els alumnes del CFGS d’Automatització i Robòtica industrial de torn matí, d’Estilisme i Direcció de perruqueria, i Estètica Integral i Benestar.

Aquest taller era subvencionat i gestionat per l’Ajuntament de Girona, Girona Empren i la Diputació de Girona. Agrair-los que ens escollissin com a centre on fer el taller.

Us deixem unes imatges de la 1a part de la jornada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>