TALLERS A L’EXPOJOVE

Alumnes dels cicles formatius de grau superior d’Estètica integral i benestar i de Documentació i administració sanitàries han participat en tallers d’Emprenedoria i de Presa de bones decisions organitzats dins del marc de la tretzena edició de l’Expojove. L’eslògan de la fira és Dissenya el teu futur i aquest resumeix perfectament l’objectiu de l’orientació personal i professional que reben els alumnes i les alumnes de l’institut Narcís Xifra.

IFEST 2016

Un esdeveniment únic per trobar-te amb els creadors de la tecnologia, la ciència i la innovació que estan canviant el nostre món.
No te’l pots perdre si ets d’aquelles persones …

• que vol fer valer el seu talent,
  • que no espera el futur, sinó que surt… Llegeix més»