Xerrada d’emprenedoria i neuromàrketing a càrrec d’Helena Frigola

El dimarts 16 d’octubre Helena Frigola va impartir una Màster Class de motivació comercial als alumnes de cicles de grau mitjà de bellesa i estètica i perruqueria.
L’Helena és Codirectora de l’empresa HelpMyShop, propietària d’ARCmoda Store i té més de 18 anys d’experiències en retail. Realitza… Llegeix més»

TALLERS A L’EXPOJOVE

Alumnes dels cicles formatius de grau superior d’Estètica integral i benestar i de Documentació i administració sanitàries han participat en tallers d’Emprenedoria i de Presa de bones decisions organitzats dins del marc de la tretzena edició de l’Expojove. L’eslògan de la fira és Dissenya el teu futur i aquest resumeix perfectament l’objectiu de l’orientació personal i professional que reben els alumnes i les alumnes de l’institut Narcís Xifra.