VISITA A FLUIDRA (CERVERA)

Aquesta setmana, alumnes de 2n d’Automatització i robòtica industrial i de 2n d’Estètica integral i benestar han fet una visita a la fàbrica de Fluidra a Cervera. Aquests alumnes treballen en un projecte interdisciplinar amb l’objectiu d’innovar en les piscines del futur, en el marc… Llegeix més»

IMPULSEM LA ROBÒTICA

Dissabte 6 de febrer, alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Narcís Xifra, van presentar els sus projectes al Cosmocaixa de Barcelona juntament amb 52 instituts més de Catalunya. Aquests projectes s’han realitzat dins del programa Impulsem la Robòtica. Tecnologies creatives a l’aula, ideat per l’empresa… Llegeix més»