Musicoteràpia

Dins la UF2 del Mòdul de massatge que correspon a les tècniques associades al massatge, les alumnes del CFGS d’Estètica Integral i Benestar han fet un taller de Musicoteràpia i sonoteràpia. La sessió l’han fet a l’auditori del centre cívic de Pont Major.
En aquesta activitat… Llegeix més»

Halloween als cicles del Xifra

#ewic-con-79156621f5f35ea0a .flex-direction-nav .flex-next, #ewic-con-79156621f5f35ea0a .flex-direction-nav .flex-prev {opacity: 1;} #ewic-con-79156621f5f35ea0a .flex-direction-nav .flex-next {right: 10px !important; text-align: right !important;} #ewic-con-79156621f5f35ea0a .flex-direction-nav .flex-prev {left: 10px !important;}

JORNADA EMPRENEDORIA I INNOVACIÓ 2018 (1a part)

El dimarts 16 de novembre es va organitzar a l’Institut Narcís Xifra i Masmitjà una Jornada d’Innovació i emprenedoria.
La primera part es va desenvolupar de 9 a 13h a càrrec d’en Jordi Puigdellívol de Sherpa.cat, que va realitzar un taller d’innovació amb els alumnes del… Llegeix més»

MICROPIGMENTACIÓ

En el mòdul de
Les alumnes d’Estètica integral i benestar dissenyant maquillatges correctius en el mòdul de Micropigmentació. Practiquen en plantilles per a la simulació de la tècnica: Estudi de visagisme, pigmentologia, utilització de diferents manipulacions de la tècnica i desenvolupament dles habilitats personals de… Llegeix més»

PORTES OBERTES DE MASSATGE

Aquesta setmana estem gaudint de les portes obertes de massatge. Les alumnes d’Estètica integral i benestar ens ofereixen tractaments de relaxació mitjançant quiromassatge acompanyat de pedres calentes, canyes de bambú, pindes o cargols de mar.

CREACIÓ DE COSMÈTICA NATURAL

Les alumnes de 1r d’Estètica i bellesa de GFGM d’Imatge personal han experimentat en la creació de la seva pròpia cosmètica natural.  A l’aula taller han aplicat els seus cosmètics sobre model, en protocols de tractament dels mòduls M1 Tècniques d’higiene facial i corporal, M4 d’Estètica de mans i peus i M10 Perfumeria i cosmètica  natural.

FAMÍLIES I JOVES ALS TALLERS D’IMATGE PERSONAL

Durant la tarda de portes obertes, famílies i joves estudiants, van visitar tallers i instal·lacions del Xifra i van rebre les explicacions del professorat d’imatge personal. Es va poder conversar i aclarir dubtes, fet que esperem que faciliti, als i les joves, a prendre la seva decisió.