Jocs Florals

Un grup d’alumnes han assistit al lliurament de premis dels Jocs Florals de Secundària convocats per l’Ajuntament de Girona.

El Saló de Descans del Teatre Municipal ha estat l’escenari. Les alumnes premiades del nostre institut han estat la Mireia Turró de 4t d’ESO, guardonada amb el… Llegeix més»

Promoció Batxibac 2020-2022

Els dies 5, 9 i 10 de maig les alumnes de la promoció batxibac 2020-2022 van fer les proves externes que els permetran obtenir la doble titulació baccalauréat-batxillerat.

Es van examinar de llengua i literatura francesa i d’història de França

Bravo à toutes!

Sisena edició del Concurs d’automatismes

El passat divendres 6 de maig, tot l’alumnat dels cicles d’electricitat i d’electromecànica, deBatxillerat i de PFI estava convidat a participar al concurs d’automatismes, que aquest anycelebrava ja la seva sisena edició. Com en anys anteriors, l’empresa TME en patrocinava elspremis, i des de l’Institut… Llegeix més»