Sortida 1rESO- St Miquel

El dimecres 5 de desembre els alumnes de 1r d’ESO van fer una sortida al Castell de Sant Miquel, un conjunt arquitectònic aL cim de la muntanya de Sant Miquel a cavall dels municipis de Girona i Celrà.

La seva ubicació al cim permet el control… Llegeix més»

Sortida Alumnat Aula Acollida

CIUTADANS DE GIRONA , CIUTADANS DEL MÓN
Els alumnes de l’aula d’acollida van assistir a la trobada que realitza cada any l’ajuntament de Girona per donar la benvinguda als nois i noies que han arribat a la ciutat en els darrers mesos.
Tots els alumnes d’aula d’acollida… Llegeix més»

Xerrada Banc dels aliments

L’alumnat de 4t d’ESO va assistir a una xerrada informativa sobre el Banc dels aliments de les comarques de Girona.
Després d’explicar en què consisteix la tasca d’aquesta fundació convidaren  l’alumnat a participar en la campanya de El gran recapte que s’està preparant per aquest final… Llegeix més»

Primera trobada Projecte STEAM like Leonardo

L’institut Narcís Xifra acull, del 21 al 25 d’octubre,  8 professors i professores dels centres educatius que participen al projecte STEAM like Leonardo.

Els centres educatius participants són de: Bèlgica, Polònia, Romania i Itàlia

En aquest enllaç trobareu la presentació oficial de tots els participants.

ERASMUS_DAYS_2018