3r D’ESO AL COSMOCAIXA

Els alumnes de 3ESO A i D  van visitar el  Cosmocaixa de Barcelona el dijous 29 de novembre.  Van assistir a un taller d’electricitat “Viu l’electricitat” i van fer una visita comentada per la Sala de la Matèria.  A més a més van poder gaudir… Llegeix més»

SESSIÓ INFORMATIVA CAMPUS FRANCE

Us informem que el proper dilluns 27 de novembre a les 18 hores a l’aula
A02 tindrà lloc una reunió informativa de Campus France, agència francesa
per a la promoció de l’ensenyament superior a França, al nostre institut.
Aquesta reunió va dirigida als alumnes, pares d’alumnes i professors
Batxibac… Llegeix més»

BENVINGUDA ALS ALUMNES D’AULES D’ACOLLIDA

L’Ajuntament de Girona va donar ahir la benvinguda als 139 joves nouvinguts que s’han incorporat recentment a les Aules d’Acollida dels centres de secundària de Girona. El grup d’alumnes s’ha distribuït als instituts Jaume Vicens Vives, Montilivi, Santiago Sobrequés, Carles Rahola, Narcís Xifra i Santa… Llegeix més»

RUGBI AL XIFRA

Des del departament d’Educació física els nostres alumnes aprenen i gaudeixen d’aquest esport.  El passat divendres 10 de novembre, els alumnes de 2n i 4t d’ESO van realitzar una sèrie d’entrenaments al complexe del GEIEG.

1r D’ESO PUJA A SANT MIQUEL

El divendres 27 d’octubre, com ja va sent tradició al nostre institut.  Els alumnes de 1r d’ESO, junt amb els seus tutors i professors, van fer la sortida de tutoria i Educació física al Castell de Sant Miquel.
La sortida va ser molt entretinguda i divertida. … Llegeix més»

BICICLETADA DE 4t D’ESO

El dimecres 25 d’octubre, els alumnes de 4t d’ESO van participar en la ja tradicional bicicletada que cada any organitza el departament d’educació física del nostre institut.
De bon matí, tots els alumnes de 4t d’ESO, es van posar el casc, van agafar la bicicleta i… Llegeix més»