Matrícula ESO

Instruccions per omplir els formularis per a formalitzar la matrícula interna:

-El resguard del pagament (cal fer el pagament a través de la nostra pàgina web).
-Fotocòpia o fotografia del DNI de l’alumne/a.
-Fotocòpia o fotografia del DNI del pare/mare/tutor legal si l’alumne és menor d’edat o si és major d’edat i voleu donar les dades d’un dels tutors legals.
-Si és la primera vegada que et matricules a l’Institut d’aquest estudi caldrà la fotocòpia o fotografia del carnet de vacunació de l’alumne/a.

Una vegada acabat el formulari, rebreu un correu electrònic. Cal que imprimiu l’arxiu pdf adjunt, l’acabeu d’omplir, signeu les pàgines corresponents i un cop escanejat, l’envieu al correu electrònic b7004499@xtec.cat, indicant a l’assumpte “matrícula i el vostre nom”.

MATRÍCULA EXTERNA: Accés al formulari, per a l’alumnat NOU de primer d’ESO o admès en preinscripció.

MATRÍCULA INTERNA: Accés el formulari, per a l’alumnat amb CONTINUÏTAT d’estudis a segon, tercer o quart, o repetidors d’algun curs.

En el cas excepcional que no es pugui accedir al formulari, es pot demanar atenció presencial amb cita prèvia per a matrícula trucant al 972212612