Matrícula CFGM

Informació i quota AMPA

Matrícula del curs 2024/2025

Alumnes admesos en la segona tanda d’admissió  s’han de matricular del 26 al 30 de setembre, el dia 26 de setembre rebreu un correu electrònic amb l’enllaç al formulari online.

En cas de no rebre el correu electrònic poseu-vos en contacte urgentment amb la secretaria del centre.

Telèfon : 972212612

e-mail: matricula@iesnx.cat.

En cas de no fer la matrícula dins el termini perdeu la plaça, segons normativa

Documentació per a la matrícula que haureu d’adjuntar al formulari:

-Fotografia mida carnet de l’alumne/a.
-DNI de l’alumne/a. (Davant i darrere)
-DNI del pare/mare/tutor legal si l’alumne és menor d’edat o si és major d’edat i voleu donar les dades d’un dels tutors legals. (Davant i darrere)
-Si és la primera vegada que et matricules a l’Institut d’aquest cicle caldrà el document que acredita el requisit d’accés (resguard o títol ESO, prova accés, etc…). (No butlletí de notes)

– El pagament de la matrícula el podreu fer mitjançant el formulari.

Una vegada acabat el formulari, rebreu un correu electrònic amb el resguard de matrícula

• Documentació acreditativa dels requisits d’accés als cicles. Si compleixes els requisits però per causes justificades no pots presentar la documentació que ho acrediti, et matricules condicionalment i tens temps fins a l’inici del curs per presentar la documentació que et falta. Si no presentes la documentació en el temps establert, s’anul·la la matrícula.

Cal que aneu consultant la pàgina web a on sortirà el dia i hora de començament de curs